Modne, zmysłowe i zdrowe gadżety erotyczne - dla kobiet, mężczyzn i par
W naszej ofercie mamy tylko produkty sprawdzone i najwyższej jakości. Czasami jednak nawet najlepsze produkty psują się albo mają ukryte wady. Wówczas prosimy o kontakt – szybko i bez zbędnej biurokracji naprawiamy zaistniałą sytuację, na przykład:
Na każdym etapie zachęcamy do kontaktu telefonicznego na 797-409-330 (pon-pt 9.00-16.00) albo na e-mail lovestore@barbarella.pl. Słuchamy każdego pytania i zawsze pomagamy.
Kwestie reklamacji regulują przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Szczegóły postępowania na wypadek reklamacji znajdziesz w naszym REGULAMINIE, natomiast poniżej przedstawiamy skróconą instrukcję.
KROK 1. Reklamację zgłoś pocztą elektroniczną na lovestore@barbarella.pl albo pocztą na adres Barbarella.pl – Joanna Keszka, ul. Wąwozowa 25 m 35, 02-796 Warszawa. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć opis reklamacji m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
KROK 2. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej prosimy wysłać na adres Barbarella.pl – Joanna Keszka, ul. Wąwozowa 25 m 35, 02-796 Warszawa, najlepiej Pocztą Polską – PACZKA POLECONA, może być ekonomiczna. Konieczne proszę wysłać w PUDEŁKU, może być pudełko od nas. Aby usprawnić proces, prosimy o dołączenie do paczki kartki z danymi kontaktowymi (nr. telefonu, e-mail) oraz opis problemu – może być odręcznie na kartce. Na wszelki wypadek proszę zachować potwierdzenie z Poczty Polskiej z numerem przesyłki.
KROK 3. To już po naszej stronie: niezwłocznie ale w ciągu maks 14 dni ustosunkujemy się do zgłoszenia reklamacji.
Informacje dotyczące prawa odstąpiena od umowy znajdziesz w naszym REGULAMINIE.