Pomoc

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Jak szybko dostanę zamówiony towar?

Zamówienia wysyłamy w 1-2 dni robocze po złożeniu zamówienia - jeżeli wszystkie zamówione produkty są w LoveStore. Zdarza się, że produkty musimy sprowadzić - wówczas wysyłka zamówienia następuje zwykle w 4-7 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia.

Jeżeli chcesz się upewnić, ile czasu zajmie dostawa, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientki: butik@barbarella.pl, tel. 797-409-330 (11.00-19.00 w dni robocze)

Ile kosztuje przesyłka i czym wysyłacie (kurier, poczta)?

Formy przesyłki, do wyboru:

12 zł -- POLSKA - Poczta Polska – Priorytet
17 zł -- POLSKA - Poczta Polska – Priorytet – za pobraniem
19 zł -- POLSKA -Kurier
24 zł -- POLSKA -Kurier – za pobraniem
  0 zł -- odbiór własny – LoveStore Barbarella.pl, Warszawa, Hoża 57, lok. 1B

AUSTRIA - Kurier  64 zł
BELGIA - Kurier  69 zł
DANIA - Kurier    74 zł
FINLANDIA - Kurier    74 zł
FRANCJA - Kurier    67 zł
HISZPANIA - Kurier    88 zł
HOLANDIA - Kurier    69 zł
IRLANDIA (REP) - Kurier    82 zł
LUKSEMBURG - Kurier    76 zł
NIEMCY - Kurier    62 zł
NORWEGIA - Poczta Priorytet    82 zł
PORTUGALIA - Kurier    88 zł
SZWAJCARIA - Poczta Priorytet    72 zł
SZWECJA - Kurier    74 zł
WIELKA BRYTANIA - Kurier    72 zł
WŁOCHY - Kurier    74 zł
USA - Poczta Priorytet    99 zł

Jak mogę śledzić realizację zamówienia?

Przed złożeniem zamówienia warto zarejestrować się i zalogować w Butik.Barbarella.pl. Dzięki temu, po złożeniu zamówienia będziesz mogła śledzić jego realizację w swoim koncie w zakładce „Moje zamówienia”. Jeżeli jesteś zarejestrowaną klientką, kliknij tutaj, aby wejść do swojego konta.

Ponadto dla każdego złożonego zamówienia Butik.Barbarella.pl wysyła automatyczny e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.

Jeżeli masz pytanie, zapraszamy do Biura Obsługi Klientki:
butik@barbarella.pl
, tel. 797-409-330 (11.00-19.00 w dni robocze)

Czy obsługujecie płatności elektroniczne?

Tak, za pośrednictwem firmy PayU - platnosci.pl obsługujemy wiekszość stosowanych w Polsce elektronicznych kont bankowych i kart kredytowych:

   
VISA, mastercard, diners club, jcb, polcard, pbk styl i wiele innych VISA, MasterCard, Diners Club
mTransfer mTransfer
MultiTransfer MultiTransfer
Płacę z inteligo Płacę z Inteligo
Przelew24 Przelew24
Płacę z ipko Płacę z iPKO
Płać z nordea Płać z Nordea
Pekao24Przelew Pekao24Przelew
LUKAS e-przelew LUKAS e-przelew
Przelew z millennium Przelew z Millennium
Przelew z meritumbank Przelew z MeritumBank
Przelew z eurobank Przelew z EuroBank
Przelew z raiffeisen Przelew z Raiffeisen
Przelew z getinbank Przelew z GetinBank
Przelew z bph Przelew z BPH
Płać z ING
Przelew z citibanku Przelew z Citibanku
Przelew z polbanku Przelew z Polbanku
Przelew z kredyt banku Przelew z Kredyt Banku
Przelew z bgż Przelew z BGŻ
Przelew z deutsche banku Przelew z Deutsche Banku
Przelew z bankiem pocztowym Przelew z Bankiem Pocztowym
Przelew z investbank Przelew z InvestBank
Tradycyjny przelew Poczta Polska  - zwykły przelew bankowy
Czy mogę zapłacić zwykłym przelewem na konto?

Tak. W tym celu w koszyku przy wybieraniu formy płatności zaznacz opcję „Zwykły przelew bankowy”, a następnie:

OPCJA 1: Po złożeniu zamówienia zostanie podany numer konta bankowego oraz gotowy, wypełniony formularz wpłaty - możesz go wydrukować i zanieść na pocztę lub do banku.

OPCJA 2: Możesz też zapłacić przelewem na konto Barbarella.pl:

34 1140 2004 0000 3902 5638 6606  (mBank)
Barbarella.pl, ul. Kocjana 1A/47, 01-473 Warszawa

W tym wypadku w tytule przelewu prosimy KONIECZNIE wpisać numer zamówienia i numer telefonu. Aby przyśpieszyć realizację zamówienia, potwierdzenie przelewu prosimy przesłać na butik@barbarella.pl

Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Tak, możesz zamówić towar i zapłacić przy odbiorze. Aby skorzystać z jej możliwości, w koszyku wybierz:

Poczta Polska - Priorytet - za pobraniem
albo
Kurier - za pobraniem

Czy muszę założyć konto w LoveStore.Barbarella.pl, aby dokonać zakupu?

Zamówienia można składać bez zalogowania się. Radzimy jednak, aby przed złożeniem zamówienia zarejestrować się i zalogować, ponieważ (1) mając konto w Butik.Barbarella.pl będziesz mogła śledzić swoje zamówienia, (2) przy kolejnych zamówieniach nie będziesz musiała ponownie wpisywać swoich danych i adresu dostawy.

Zwroty, reklamacje, gwarancje

Szczegółowe informacje na temat zwrotów, reklamacji i gwarancji znajdą Państwo tutaj:

Z przyjemnością odpowiemy na Państwa pytania: tel. 797-409-330 (11.00-19.00 w dni robocze), e-mail: lovestore@barbarella.pl

Kto prowadzi LoveStore.Barbarella.pl?

LoveStore.Barbarella.pl prowadzi Joanna Keszka, ekspert w dziedzinie kobiecej seksulaności i niezależności. Butik jest częścią portalu Barbarella.pl - Najseksowniejszy portal dla kobiet.

Dane rejestrowe firmy:
Barbarella.pl - Joanna Keszka, ul. Kocjana 1A/47, 01-473 Warszawa
NIP: 739-297-39-64, REGON: 141 601 664
Ewidencja Dz. Gosp: 477467 prowadzona przez Prezydenta miasta stołecznego Warszawy

Biuro Obsługi Klientki:
tel. 797-409-330
e-mail: butik@barbarella.pl

adres do korespondencji:
Barbarella.pl, ul. Kocjana 1A/47, 01-473 Warszawa

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie.
Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij